Home follow +



archive



nuffnang



credit.

--Awkward--
Awkwardly handcoded by sekaryoshioka. Picts are from weheartit. All right reserved.


I'm leaving.
12 August 2016
0 +

Berhenti lah berlakon. Aku dah tau dah. Jangan lah bodoh kan diri tu yer..
Hari demi hari, aku makin benci kat kau. Dah tak boleh nak simpan lagi perasaan ni. Sakit hati. Sakit otak. Penat. Hari hari tengok kau berlakon baik. Hari hari tengok kau  gelak macam tak ada apa apa berlaku. Kalau dah tak suka bagitau. Kalau dah tak nak hargai bagitau. Kalau dah tak anggap aku ni sebagai kawan bagitau. Aku terima jer. Sebab aku pun dah mula tak hargai dan anggap kau sebagai kawan. Maaf dari aku tapi aku dah hilang perasaan hormat kat kau. Aku bukan kawan kau lagi kan. Kau pun mesti penatkan. Hari hari nak kena berlakon baik depan aku. Berlakon. Senyum kat aku. Gelak dengan aku. Tegur aku bagi salam tu semua. Aku tak tahu kenapa kau buat aku macam ni. Apa yang aku dah buat kat kau. Sampai kau berlakon macam tu sekali. Sampai kau buat aku ni macam orang bodoh. Apa yang kau nak sebenarnya. Bagitau aku. Aku dah mula lupakan kau. Satu demi satu. Aku buang kau dari hidup aku. Aku buang kau dari memori aku. Aku cuba lupakan kehadiran dan kewujudan kau. Aku mula benci kau. Aku mula menyampah setiap kali orang sebut nama kau. Aku mula benci tengok muka kau. Kenapa. Jangan buat aku ni macam orang bodoh. Aku tak bodoh. Aku tahu kau dah tak suka aku. Tapi aku masih buat baik kat kau. Sebab apa. Sebab aku pernah gelar kau sebagai kawan aku. Aku tolong kau bila kau susah. Tolong. Tapi sebaliknya. Kau tak pernah tolong aku. Apa lagi ucapan terima kasih. Sayang kan. Aku tak pernah dihargai. Orang tak pernah hargai kewujudan aku. Sebab apa. Sebab orang sekarang hanya menggunakan orang yang macam aku ni untuk kemudahan. Friend for Benefit. Jadi. Aku sekarang akan padam semua memori kau Sebagai kawan aku. Because. I'M LEAVING YOU.


Please do the rules:
  1. No spamming--no no no!
  2. Don't talk rudely--don't don't don't!
  3. I like nice people--
    if you need meh to follow your blog back--ask it nicely and i'll think about it~

Post a Comment

The End!

Older Post